01.01.08

1. päev

Laupäev, 27. oktoober 2007
Tallinn-Helsinki-Delhi

Äratus ei ole siiski kodulehel välja lubatud ajal vaid 5.30 ja kell helises mitte kuues vaid viies majapidamises. Õhtul napilt enne 12 selgus, et Raido ei saa meid hommikul sadamasse viia ja selleks tuleb mingi takso leida. Sellisel kellajala on vist liikujaid juba vähem, sest takso saamisega sel päeval mingit probleemi ei tekkinud. Jõime veel tassi teed ja sõime mõned võileivad (ülejäänud võileivad pakkisin kaasa, aga tundub, et lahtise vorsti viimine üle piiri on keelatud, sest rohkem ma neid võileibu ei näinud), võtsime veel Tõnu ja Kristiina peale ja olime õigeaegselt sadamas. Tegime ühe grupipildi, mis oli vist selle reisi ainuke ja oligi aeg minna kell 7.00 väljuvale Tallinki laevale Star. Laeval olime meie Siimuga seljakottide tassimisest juba nii väsinud, et jätsime need väljapääsu kõrvale trepi alla ja suundusime kõik samal korrusel asuvasse baari. Õlle kõrvale sai tehtud ka väike ring viina eduka reisi terviseks.

Juba kahe tunni pärast maabusime Helsinki Länsiterminalis. Kuna aega oli piisavalt, läksime linna jala kotid. Siis parkisime ennast raudteejaama hoone ühte nurka. Mina ja Tõnu jäime kotte valvama, teised käisid tiiru linnas. Kuna nad sealt vist midagi huvitavat ei leidnud, leidsime kõik ennast varsti Vantaa lennujaamas. Vahepealne aeg kulus jällegi õlut juues või mekkides, kes kuidas. Väravast lennukisse saada aga polnud sugugi lihtne, tekkis meie reisi esimene segadus. Meid kõiki kamandati seina äärde nagu häbiposti ritta, sest meil ei olnud India viisat ja ilma selleta pidavat olema täiesti võimatu Delhisse lennata. Õnneks olid Finnairi tibid kärmed helistama ja kohapealt asja täpsemalt järele uurima ning selgus, et saame ikka küll. Tuleb lihtsalt lennujaamast leida mingi ametnik, kes toimetab meid õigesse ruumi.

Lennukis sai nagu ikka kahe söögikorravahelist aega veiniga sisustatud. Võtsime Markoga alati 2 veini ja nendest ühe panime edaspidiseks taskusse. Vahepeal muutis vein tuju juba üsna lõbusaks. Paigutatud oli meid viiekesi lennuki viimasesse ja eelviimasesse ritta, Siim istus aga kõvasti eespool. Hämmastav on see, et 5000 km läbimiseks läheb kõigest 6.50.

23.45 maandusime New Delhi sooja öhe.